مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ختل و متل

بدون عنوان

1393/11/29 15:59
نویسنده : مامان
504 بازدید
اشتراک گذاری

کی قلب منه

محیا :من

کی چشمای منه

مهسا:من

این روزکه حس میکنم بچه ها کمتر منو میبینن دائم اینو براشون میخونم

دو روزه تصمیم گرفتم دیگه به مهسا شیر خشک ندم و بجاش شیر پاستوریزه جایگزین کنم

خوشبختانه پذیرفت  مهسا به شیر خشک میگه  نم نم .

دیشب شیر ریختم تو شیشه شیرش و میگه نم نم بدم

میگه :نه شیر بدهتعجب

دیشب سریال گذر از رنجها رو میدیدیم اونجایی که "دنیا گفت حمید من با تو خوشبختم خودت هم نمیدونی واسه خوشبختی بمن چی دادی "

مهسا کاملا مشغول بازی میپرسه؟چی دادی و ماخنده

امروز صبح دارم بهش صبحانه میدم عروسکشو خوابونده رو پاهاش و میگه مامان لوز(رژ)زده

میپرسم کی؟دست میکشه به لبای عروسکش و میگه :دوختلم(دخترم)

ومنبغل

ومحیا خانم در کمال مغروری و غدی این روزا حکم گول زنک مهسا و حواس پرت کردن اونو داره اما همچنان سر تبلت درگیرن .محیا برا تبلت اونو هول میده و مهسا هم با گریه میگه هول ندی

مهسا :مامان منو هول داد

من :کی ؟محی

الهی فداتون بشم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد