مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

گومه سبزی

1391/5/14 11:25
نویسنده : مامان
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیسی

دیشب بعد افطار باباجون اینا اومدن دیدنت

توهم که از شیرین کاری کم نذاشتی

دست بالا بردن و خدا جون گفتنات برا بردن "کیانوش رستمی"وزنه بردار المپیک لندن بامزه بود

اخر شب با بابا رفتی سرسره

حدود ١ بود مشغول شستن ظرفا بودم اومدی گفتی مامان گلسنمه

-------چی بدم بخوری عزیزم

گولمه سبزی

وای این اولین بار بود اینو میگفتی

دلم میخواست بخورمت

عاشق شعر مدرسه موشهایی وقتی از tvپخش میشه گوشات تیز میشه و میدوی طرف تلویزیون

هر دفعه که من نماز میخونم میای زیر چادرمو تو هم احد صمد میگی

وقتی هم قران میخونم میشینی بغلم و گوش میدی عاشق اینی که کتاب قران و بدم دستت

وقتی دست منه میگی بسه گیگه زیاد خوندی

معنا و مفهوم ان اینست که زودتر بدمش به تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهراد
16 مرداد 91 1:41
خاله جوون به من رای میدی؟ امروز اخرین روزه و من خیلی رای هام کمه....
تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵



اومدم خاله جون اما متاسفانه دیر شده بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد