مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

اخرین روزهای سال

1391/1/6 12:03
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

محیا

روزهای سختی رو پشت سر گذاشتیم با قطع شیرت شبها بی تاب بودی طلب شیر نمی کردی اما بیقرار و معترض با سر تو اتاق میچرخیدی و گریه میکردی

یه هفته ای به پات تا صبح بیدار بودم منم درد داشتم و اذیت بودم هم برا تو هم خودم .

عزیزکم سال داره تموم میشه هر چند بخاطر مادر بزرگ عید نداریم و حال و هوای نوروز تو خونمون نیست

اما این روزای اخر دعا میکنم تو و فاطمه در پناه خدا باشیدارزو میکنم خدا به شما دو تا فرشته کوچولوی من و همه دوستای دنیای مجازیتون و پدر و مادرای مهربونشون

عزت سربلندی ,شادی ,سلامت,بخت بلند وخوش اقبالی عطا کنه

سال خوبی رو برا همه مون بخصوص بابا سعید ارزو میکنم

 

عید همگی مبارک

مامان مانیا٢٧/١٢/١٣٩٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

zahra.joon
28 اسفند 90 13:06
سلام نی نی وبلاگ کوچولوتون قشنگه

با آرزوی خاطرات خوش وبهترین ها

بیاین پیش جوجوهامون

باافتخار لینک شدین


ممنون عزیزم عیدتون مبارک چشم میایم دیدنتون
مهسا
28 اسفند 90 13:25
نوروز ... یادگار دین زرتشت، مهر کوروش، جام جمشید، تیر آرش، عشق بابک بر همه ایرانیان مبارک و فرخنده باد.
نسرین مامان باران
7 فروردین 91 0:17
سلام عزیزیم امیدوارم سال خوبی داشته باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد