مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

قطع شیر مامان

1390/12/20 10:49
نویسنده : مامان
279 بازدید
اشتراک گذاری

 ازاواسط هفته گذشته مامان یه ماموریت تهران داشت

منم که شیرخوار بودم نمیتونستم نرم این بود که مامان خاله فاطی رو راهی کرد تا اونم بیاد وقتی مامان میره جلسه خاله پیش من باشه 

خلاصه این دو سه روزه منو خاله خونه عمه بودیم تنهای تنها

مامان خانم هم که تا میرسید خونه ٧شب بود

منم دلم خوش بود همراه مامان بودم فقط دو سه ساعت میدیدمش

روز برگشت هم منو مریض کردن با سرماخوردگی برگشتم پیش بابا و ابجی و باباجون اینا

چون ١٨ماهگیم تمام شده و مامان فقط یه وعده کامل واسه من شیر داره وچون توی بهار و تابستون نمیشه بچه رو از شیر گرفت (استدلالهای مامان)

مامان دیروز منو از شیر گرفت

منم که عادت داشتم شبا با شیر مامان بخوابم و نیمه شب هم چند بار بهانه شو بگیرم دیشب خوابو کوفت خودم و مامان و بابا کردم

اخه خوابم نمیبرد

مامان عذاب وجدان گرفته

دلش برام میسوزه ولی دیگه نمیشه کاریش کرد

خدا به هر دوتامون صبر بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسرین مامان باران
24 اسفند 90 20:27
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد