مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

روزهای التهاب

1390/12/1 10:52
نویسنده : مامان
238 بازدید
اشتراک گذاری

طی روزهای گذشته من دوباره (گلاب بروتون)اسهال همراه با یکبار استفراغ +بی اشتهایی گرفتم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

.روز اول مامان بابا از اداره اومدن منو بردن کلینیک،گفتن  ی بیماری ویروسیه .

دیروز مامان مرخصی گرفت موند پیش من ،امابهتر نشدم عصر منو بردن پیش  ی فوق تخصص بیماریهای عفونی کودکان

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

،دستور بستری داد .

اما مامان زیر بار نرفت و گفت خودم ازش مراقبت میکنم .برام یه سرم دادن ،از مچ پام تزریقش کردن کلی گریه کردم مامان هم همزمان با من گریه میکرد (حواسم بود که توو اوج بیتابی خودم ،مامانو ناز کنم که گریه نکنه ،مامان میگه با این همه دلسوزیت منو اسیر کردی)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

خلاصه شب گذشته اشتهامون برگشت تازه مامان فهمید به احتمال زیاد بیتابی من بخاطر دو تا دندون اسیای دراومده جدید بوده.

کاش زبون داشتم بهشون میگفتم چمه تا انقده منو ویزیتهای مختلف نکنن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محيا كوچولو
1 اسفند 90 23:17
مباركه دندون جديد محيا جونم، منم منتظر دومي هستم ولي نمياد


اگه یه وقتی نی نی محیا بی دلیل تب کرد یا اسهال استفراغ گرفت بدونید مال دندون نهفته ایه که داره درمیاد
محيا كوچولو
4 اسفند 90 23:25
خوب نگرانن ديگه محيا جون، مامانن ديگه
مامان آرینا موفرفری
7 اسفند 90 15:25
سلام دوست عزیزم.ممنون از حضورتون در وبلاگ آرینا.
خداروشکر که ویروسی در کارنبوده.عزیزم دندون نازو تازه مبارک.
با کمال میل لینکتون کردم.


اره خدا روشکر فقط دندونم بود
مامانی شیما وحدیث
7 اسفند 90 20:39
آخی محیا جونم چرا اوووووووووووووف شدی ...
آخ که این آمپول زدنا به شما نی نیا چقدر سخت وعذاب آوره
عزیز خاله ایشالا که دیگه مریض نشی ..باشه خاله


ممنون خاله جون
محيا كوچولو
7 اسفند 90 22:57
محيا جوني غم نبيني، بابايي از چي ناراحته؟


بابایی بخاطر مامان بزرگ خیلی غصه میخوره
مامان هلیا
8 اسفند 90 7:19
سلام آخیییییییییییییییییییی حتما به هر دو تون خیلی سخت گذشته .
خدایا این فرشته های کوچولو مریض نشن علاوه بر اینکه بچه ها عذاب میکشن ، واسه مامانا بخصوص مامانهایی که سر کار میرن خیلی سخته .
مروارید تازه اش مبارکه . ایشالله دیگه هیچوقت مریض نشه .


اره واقعا سخته
مامان هلیا
8 اسفند 90 7:21
دستور غذایی که خواسته بودی اینجا هست یک سر بزن . البته من با سبزیجات مختلف درستش کردم ( بروکلی - جعفری - گشنیز - کمی نعناع و ریحان )http://mamisite.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=3013

ممنونم خانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد