مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

اولین حسادت

1390/12/11 10:14
نویسنده : مامان
243 بازدید
اشتراک گذاری

دل شکستهدیشب رفتیم خونه عمو محسن پسرشون "بهراد"6ماهه شده بود

تپلی با لپهای اویزون خوشمزه

مامان عکسهاشو بعدا میزاره ببینید انگار بهروز خالی بنده

خلاصه مامان بدون اینکه متوجه باشه من دارم حسادت میکنم

ی  ریز قربون صدقش میرفت و نازش میخرید و باهاش بازی میکرد از خود راضی

اولش به رو ی خودم نیاوردم با وجودی که تمام بعد ازظهر رو نخوابیده بودم

به نشانه اعتراض سعی مامان رو برای خوابوندن خودم بی نتیجه گذاشتمعصبانی

ی  مدت گذاشت و دیدیم نه بابا این مامانی دست بردار نیست

در یک اقدام غافل گیرانه با پا زدم به بالش نی نی

میخواستم بزنم تو سرش مامان نذاشت بعد هم با دستام کلی "بد" نثارش کردم

وهی گفتم بد بد کلافهکلافهکلافه

مامان تازه دوزارش افتاد و با من همصدا شد

 دیگه تا اخر مهمونیی اون و بابایی و فاطمه جرات نکردن جلو من به نی نی لبخند بزنندل شکستهنیشخند

اما من که تو دلم مونده بود و فکر کردم نینی قاپ مامان بابامو دزدیده شب

با بدقلقی خوابیدم استرساسترساسترسو تازه تا صبح هم دوبار خودمو خیس کردم آخ

تا اینا باشن دیگه جلو من قربون صدقه هیچ نی نی نرنخیال باطلخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد