مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

تقلید

1390/11/27 11:36
نویسنده : مامان
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

این روزا مامانو کلافه کردم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مزاحم تمرینای ورزشی فاطمه میشم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تا میاد  ی  کم درس بخونه منم همون کتابی رو که فقط دست اونه میخوام

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مدت طولانی در یخچالو باز میزارم

وقتی مامان مای بی بی منو عوض میکنه کلی باید دنبالم بدوه تا شلوار بپوشم تازگی ها "ازادی"رو بیشتر دوست دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب بابا خواست  ی  تذکر در گوشی به ابجی بده منم با  ی  چرخش ١٨٠درجه رفتم و در گوش مامان شروع کردم به پچ پچ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

٧بار هم اینکارو تکرار کردمو بعداز هر بار هم نگاه معنی داری به بابایی مینداختم "یعنی که منم بلدم"

دیشب ابجی میخواست با خودش بازی کنه چادرشو سرش کشید منم اینقده گریه کردمو جیغ و داد کشیدم تا چادرشو بمن دادن فقط و فقط چادر اونو میخواستم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تازگی هم هرکی به تلفنها زنگ میزنه فقط باید من جواب بدم حتی اگه رئیس مامان و بابا باشه بمن چه که اونا زبون منو بلد نیستن

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

دیشب طفلکی مامان  نیم ساعتی میشد که مشغول شیر دادن بمن بود توی خیال خودش میگفت الانه که من بخوابم اما من یهو بلند شدمو با ایماء و اشاره به مامان حالی کردم بلند شه تو تاریکی دست منو بگیره بریم تو پذیرایی

رفتیم سر tv

مامانو مجبور کردم روشنش کنه ساعت 12:45شب بود یه سریال خانوادگی نشون میداد نشستم پاش

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

مامان هم هاج و واج و خواب الود منو نگاه میکرد شاید تو  این فکربود که فردا چطور میخواست بره اداره

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
27 بهمن 90 12:08
سلام عزیزم.خوشحال می شم به ما سربزنید.


سلام حتما میام
نسرین مامان باران
29 بهمن 90 14:49
سلام خانومی . ممنون . شمارو لینک کردم.
نسرین
2 اسفند 90 7:58
جانم چرا مریضی محیا جون. زود خوب شو .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد