مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

کلمات جدید

1390/11/19 10:27
نویسنده : مامان
248 بازدید
اشتراک گذاری

از بس این مامان نگران دیر حرف زدن من بود تصمیم گرفتم یهو چند کلمه رو باهم رونمایی کنم

ماما_داداش(جالبه که اینو نداره و یادش گرفته)_دا(دایی)-عم(نمیدونم عمو بود یا عمه)

 

چون اومدن بابا دیر شد منم بی طاقتش شدم تمام دیروز عصر مامانو با بهانه گیری کلافه کردم خونه سوت و کور بود دیگه حوصلم سر رفته بود

ابجی زرنگه ما هم هنوز نفهمیده بابا رفته ماموریت

یعنی مامان پیچوندش .والا اونم مامانو بیچاره میکرد

مامان به بابا زنگ زده که خودشو تا ظهر برسونه والا دیگه نمی دونه با ما چکار کنه

دیشب  باباجونی اومد پیش ما که تنها نباشیم یه دل سیر باهاش بازی کردمو ازسر و کولش بالا رفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نانازیا
19 بهمن 90 12:12
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان زهرا نازنازی
19 بهمن 90 14:13
مامان زهرا نازنازی
19 بهمن 90 14:13
الهی همیشه شاد باشید
محيا كوچولو
25 بهمن 90 14:06
آفرين به محيا جون با اين كلمه هاي جديد


البته اخیرا به خاطر ارادت به بابایی تصمیم گرفتیم بجای همه کلمات فقط ی بابای تند و سریع بگیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد