مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

18ماهگی

1390/11/17 13:22
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

اخی بالاخره این نی نی وبلاگ درست شد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

چند روز بود انگار سیستمش قطع بود مامان نمیتونست نه از من بنویسه نه با دوستام تبادل افکار کنه

دیروز هم تولد ورود به ١٨ماهگیم بود که مامان تو وبلاگ ابجی فاطمه برام نوشت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

دیروز باخونواده رفتیم جشن بادبادکها خوش گذشت

یه لحظه هم تو شلوغی جمعیت از مامان فاصله گرفتم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 و دور از چشمش رفتم لابلای مردم ایستادم و زل زدم به بقیه

مامان منو گم کرد .خیلی ترسید اما زود پیدا شدم

همه دوستای خوبم دوستون دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

محیا -نیروانا-هلیا -ماناومانیا -رایین -باران -مانیا

مامان هر روز به شما سر میزنه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مانیا
17 بهمن 90 8:59
بلاخره ما اشتباه شدیم یا دوستتون شدیم؟؟!!


نوشین مامان عزیز

من خاطرم نیست چی براتون نوشتم اما میدونم شما خودت واسه من عزیزی و دختر گلت دوست دخترای منه
محيا كوچولو
17 بهمن 90 23:36
سلام محياجونم 18ماهگيت مبارك، ايشالله همييشه سالم وشاد باشي
راستي خبرجديد رو شنيدي؟؟


چه خبری خاله جون؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد