مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

مامان ظالم

1391/9/26 14:25
نویسنده : مامان
294 بازدید
اشتراک گذاری

دستم بشکنه مامان

از ظهر جمعه که تو حمام کلی قشرق بپا کردی اعصابم بهم ریخت واسه همین عصر وقتی داشتیم میرفتیم خونه باباجون و فاطمه سر گفتن یه حرفی با وجودی که گفتم نگو پیله کرد زدم تو دهنش .

تو خونه بابا جون وقتی توهم از خواب بیدار شدیو ٢٠دقیقه نازت کردم وگفتم بیا بریم دسشویی و اخر سر کار خودتو رو فرش کردی یهو هجوم بردم و هم دو تا سیلی محکم بهت زدم و هم کشون کشون بردمت بیرون .شاید چون خونه باباجون بود بهم ریختم اخه مامان جون نمیتونه نظافت کنه اگه خونه خودمون بود زیاد مهم نبود.خیلی بیرحم شدم نذاشتم کسی نزدیک بیاد و نازت کنه داشتی از گریه میمردی صورتت قرمز شده بود

عذاب وجدان گرفتم خواستم بغلت کنم اما خیلی شیرین با گریه گفتی گمشو بیرون دوست ندارم

خودمو زدم بگریه .طاقت نیاوردی و اومدی بغلم

دستم بشکنه مامان هزار بار تا شب اینو گفتم خودمو لعنت کردم اگه دفعه دیگه دس رو توو خواهرت بلند کنم .

شاید برا همینه که ترسیدی و بیشتر خودتو خیس میکنی و جیشتو نمیگی

سردی هم کردی و مدام میگی شکمم درد میکنه

دیروز شکایت منو به باباجون کردی اونم خیلی عصبانی شد

ببخششششششششششید مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 18:45
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




محيا كوچولو
1 دی 91 0:21



محيا كوچولو
1 دی 91 0:21
الهي صدتا يلدا زنده باشيد
هميشه خرم و پاينده باشيد
شب يلدايتان بادا مبارك
الهي لحظه اي با غم نباشيد


مامان فرشته ها
6 دی 91 19:13
گاهی اینطوری میشه.ما مامانها باید کمی صبورتر باشیم.شما برای از پوشک گرفتنش از کی شروع کردین؟چطوری شروع کردین؟


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد