مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

معجزه

1391/9/8 14:12
نویسنده : مامان
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شوشولوی من

طبق معمول هر روز که میام اداره دلم یه دنیا برات تنگ میشه لحظه شماری میکنم واسه دیدنت

روزی چند بار زنگ میزنم تا صدای قشنگتو که میگه" مامان کی میای "بشنوم

دیروز بعد ناهار بابا میخواست بره یبرون هر کاری کرد متوجه نشی نشد که نشد اخرش با همون لباس خونه بردت فکر کردم باهم رفتید سوپری محل میوه بخرید اما ٥/١بعد با دست و پای یخ زده برگشتید برده بودت محل اپارتمانهایی که تازه خریده نظارتی کنه

دیروز فاطمه واسه درس خوندن تنبلی میکرد اخه امروز امتحان کوییز داره سرش داد زدم

تو هم خیلی اروم با اون لحن بچه گونه ملوست گفتی :مامان چلا خودتو عصبانی میکنی؟

کاش خوردنی بودی میخوردمت . دیشب اخبار یه بچه دوساله رو نشون داد که گفتن از یه پله افتاده مرگ مغزی شده خونوادش هم اعضاشو هدیه کرده بودن .خیلی حالم بد شد چند بار برات ایة الکرسی خوندم روز تاسوعا سه تا پله رو با سر افتادی اما هیچ طوریت نشد اونم معجزه حضرت ابا الفضل بود که میدونه من چقد وابسته بتوام.بابا امروز وجدان درد داره میگه من دیشب خواستم بستنی بخورم تو دیدی و خوردی حالا گلوت درد گرفته .از صبح چند بار بمن گفته زنگ بزنم خونه حالتو از پرستار بپرسم .شکر خدا خوبی

دیگه چیزی نمونده اداره داره تعطیل میشه و دارم میام بغلت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محيا كوچولو
12 آذر 91 0:34
سلام خاله جون مواظب محيا گلي مون باشيد ايشالله هميشه سلامت وشاد شاد باشيد
چقدم ناز و شيرينكار شده


خاطرات پر ماجرا
22 آذر 91 16:00
سلام مامان جان ممنون که بم سر زدی نمیدونی چقدر خوشحال میشم وقتی اونایی که ازم بزگترن میان پیشم واینکه چه خوب بعد از این همه سال هنوز اقایه گلتو دوست داری الهی همیشه همین جوووری بمونه
پویا تم
26 آذر 91 15:21
سلام عزیزم براع طراحی جشن تولد ودندونی وتم شب یلدا با عکسهای کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید:
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد