مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

تولد/15شهریور

1391/6/16 8:55
نویسنده : مامان
450 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من گل من تولدت مبارک

 

قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک

 

عزیز من گل من

تولدت مبارک

رو سقف این اتاقه

یه عالمه ستاره


می خوان تولدت رو

جشن بگیرن دوباره

فشفشه های روشن


بادبادک های رنگی

تو دستامون می رقصن


رقص به این قشنگی

وقتشه که فوت کنی

 
شمع ها رو خاموش کنی

 
شادی و مهر رو کنی

 
غم رو فراموش کنی


نگاه نکن اینقدر

 
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم


کیک تولدت رو

 

 
فوت کن,فوت کن,فوت کن

 
شمعها رو خاموش کن


فوت کن,فوت کن,فوت کن


غم رو فراموش کن

 
نگاه نکن اینقدر

 
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم

 
کیک تولدت رو

باز کن هدیه ها رو

بافاصله تک به تک

 

 

ان شا الله زنده باشی

همیشه خنده باشی

تو آسمون آبی

مثل پرنده باشی

اینجا که هر نگاهی

دیده چقدر تو ماهی

اسفند دونه دونه
    چشم نخوری الهی 

عزیزدلم دومین سالگرد نوربخشیت مبارک

امسال بخاطر بابا و از دست دادن مادربزرگ برات مراسم

نمیگیریم فقط یه کیک ساده است وتو و خاموش کردن شمعهات

البته با اجی جان

امسال رو از مامان طلب داشته باش

بهترین ها رو برات ارزو میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
16 شهریور 91 9:00
خواهر عزیزم تولدت مبارک زودتر بزرگ شو تا بقول مامان پشتیبان خوبی برای هم باشیم
نسرین مامان باران
20 شهریور 91 9:37
محیا جون تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد