مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

پر کاری مامان

1392/9/25 9:16
نویسنده : مامان
332 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ٤صبح کارم تموم شد و برگشتم خونه

خودم فک میکردم اگه یکی از همسایه ها اون موقع منو ببینه که برگشتم خونه با خودش چی فک میکنه؟

از همون پایین پله ها صداتو شنیدم فاطمه خوابیده بود اما تو

انگار که خواب بدی دیده باشی گوشه سالن دراز کشیده بودی و نق میزدی

بابا هم مستاصل و خواب الود بالا سرت بود

خیلی از بابا ممنونم که منو کارمو درک میکنه و این وقتا باهام همکاری داره

شایدم اگه همکارم نبود درک نمی کرد یعنی چه زنی این موقع شب با چند تا مردهمکار مشغول کارکردن هستند!!

عزیز دلم کار خدا رو میبینی با همه خستگیم یه ساعت دیگه لی لی به لالات گذاشتمو ارومت کردم تا خوابیدی

منم فقط چند ساعت خوابیدم و الانم دوباره سر کارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فریبا
31 فروردین 91 10:37
سلام... مسابقه ي عکس کودک در وبلاگ (رايين پور ايران زمين ) در حال برگزاري است... از شما دعوت مي شود تا در مسابقه شرکت کرده و شانس خود را براي برنده شدن امتحان کنيد... لينک مسابقه: http://raeenblog.persianblog.ir/post/81/
نسرین مامان باران
4 اردیبهشت 91 9:26
چه کار سختی .
نگارین (عروس دلشکسته)
4 اردیبهشت 91 16:59
سلام مهربونم به جون خودم من بارها رمز رو بهتون دادم البته خصوصی فرستادم
باز هم خصوصی برات میذارم
اگه دستت نرسید بگو تا همینجوری بذارمش ولی بعد پاکش کن


سلام نگارین جون خوبی؟
ممنونم_ اما الان هم رمزی نفرستادی یعنی من چیزی نمیبینم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد