مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

سحر خیز

1392/11/21 8:32
نویسنده : مامان
448 بازدید
اشتراک گذاری

کله سحر بیدار شدی ومثل اجل معلق پشت در ورودی نشستی .

معنا و مفهوم ان اینست که نمیزارم برید

منمتعجب

اولش واقعا میخواستم بمونم و دیرتر برم گفتم ببین مامان نمیره بابا و خاله برن من و تو پیش هم باشیم بعد هم بریم یشنبه بازار.اما تو تکون نخوردی قهر

اول صبحی وعده خرید بستنی و دنت دادم امابازنده

سریع لباساتو عوض کردم و با غرغر انداختمت تو ماشین .از اول هم همینو میخواستی که با من بیای اداره.

تاخیر خوردیم .بابا رسوندمون دم ساختمون واحد من .

امروز تو واحد من توزیع سبد کالا بود کل اداره ریخته بودن اینجا .همه هم فهمیدن اقای همسر و من بچمونو اوردیم

فقط ٥دفعه بردمت ته سالن دسشویی.

تا ظهر هم غذات شد چند تا شکلات و کیک و شیر .بابا هم دوبار بهت سر زد هردفعه هم با یه بدبختی از دستت فرار میکرد چون میخواستی بری اتاق اون.

ظهر خسته و کوفته رفتیم خونه در حالی که سردرد لعنتی امونمو برید و با دو تا ژلوفن ساکت شد

نا گفته نمونه ما جزء مرفهین بادرد بودیم و سبد کالا بهمون تعلق نگرفت افسوسدل شکسته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عاشق
21 بهمن 92 9:43
اي جونم چه فرشته هاي نازي دارين هزار ماشالاخدا حفظشون كنه واستون اين عشق هله هوله مث اينكه تو بچه ها همه گيره ماماني ما تولد يكسالگي پسرمونو جشن گرفتيم خوشحال ميشم نظرتونو واسش به يادگار بنويسين ممنون
امیر محمد زینی وند
21 بهمن 92 13:42
سلام وبلاگ خوبی داری به وبلاگ من هم سر بزن ادرس وبلاگ :ftotheme.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد