مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

داداش محیا

1392/11/5 12:17
نویسنده : مامان
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو

دوسه شبه تب داری گلوت خشک میشه و شبا سرفه داری

بمیرم برات با یه تب اب میشی .پنجشنبه سالگرد شوهر خاله بود با باباجون اینا رفتم. دنبالم راه افتادی تبدار و مریض .هرکاری کردم راضی به موندن نشدی .ترافیک سنگین بود از یه جایی نمیشد ماشین برد .حال رارفتن نداشتی.مجبور شدم بغلت کنم .باباجون هم با دیدن من برا اینکه من اذیت نشم تو رو گرفت و با ناز بغلت کرد

لطف کردی محبت خاله خرسه ایت رو به مهسا نشون دادی و اونم درگیر تب کردی طفلی اونم اخر هفته تبداری داشت و اخر هفته منو کوفت کردید.

دیشب عمو وحید ماشین جدید رو اورد و شام موندن منو زن عمو زدیم به درد دل و....

توهم بعد شام با بهنود حسابی دعوات شد سر اینکه چرا پای عروسکت (علی کوچولو )رو دراورده .خواستم بهنود اروم کنم بهش میگم تو داداش فاطمه و محیا یی باید دوسشون داشته باشی

اونم میگفت نه من داداششون نیستم

میبینم برگشتی به فاطمه میگی :اشکالی نداره اجی خودم داداشت میشمقلب

الهی قربون این همه مهربونیت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حامده(مامان امیرمحمد)
5 بهمن 92 12:53
وای دوباره این ویروس موذی نازنازی ها رااذیت کرده الهی که زود خوب بشیدبه من هم سربزنید
مامان
پاسخ
سلام مامانی مرسی که به دیدن دخترم اومدید وبتون ناز بود مهلا خانم و امیر محمد جان ببوس
پریسا نجفی
12 بهمن 92 8:20
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون سلام عزیزم به سایتت سر زدم مطالبت خوب و اموزنده بود موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد