مهسامهسا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
محیامحیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 20 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ختل و متل

دلتنگی محیا

1390/11/5 10:14
نویسنده : مامان
270 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه ظهر وقتی رفتم خونه محیا خانم خواب بود پرستارش گفت خوب بوده اما چیزی نخورده

وقتی اون رفت نمیدونم چرا رفتم بالای سر محیا و از خواب ناز بیدارش کردم

خدای من!! بچم وقتی بلند شد اب شده بود جثه ش به ریزی یه بچه ٦ماهه میزد هیچوقت محیا تپولو که بابا بهش میگفت "خرس کوچولوی بابا" اینقد ابکشیده ندیده بودم بالای سرش زار زدم حس کردم بچم با پرستار جدید غریبی کرده و چون زبون همدیگه رو نفهمیدن ترجیح داده فقط بخوابه

وقتی بابایی اومد و منو تو رو با اون حال دید  زد تو سر خودش اونم متوجه شد تو راحت نبودی

خلاصه عصر هم که رفتیم خونه باباجون همه متوجه شدن تو دختر همیشه نیستی

کلی غصه تو   خوردن

 

بعد از کلی شور و مشورت منو بابایی تصمیم گرفتیم که بخاطر رفاه حال محیا دوباره از پرستار قبلی بخوایم برگرده (البته اون بخاطر مشکل خودش رفته بود  این چند روز هم خیلی زنگ زده بود و حال محیا رو میپرسید در مجموع اونم راغب بود برگرده)

پرستار جدید رو با کلی عذر خواهی فرستادیم رفت تا گلم احساس پژمردگی نکنه

امروز خیالم راحت بود که وقتی میام اداره دخترم بیدار شه و خالشو ببینه اروم میشه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محيا
5 بهمن 90 15:26
سلام خانومي.ممنون از راهنمايي تون.من فقط چند ساعت تو هفته بخاطر تدريس محيا رو تنها ميذارم.محيا تا حالا پيش باباش بوده. اما باباييش ميگه حالا كه محيا بزرگتر شده نياز به پرستار داره.
پدل سوخته
9 بهمن 90 20:14
شده ام عاشق تو، وای که حالا چه کنم؟

مانده ام در طلبت غرق تمنا چه کنم؟

گفته بودی که رعایت کنم آن حد و حدود

من پذیرفتم و حالا نشد اما ، چه کنم؟

تو پر از خاطره ای، داشتنت حق من است

با دل من تو بگو حق خودم را چه کنم؟

دل من هرنفس و لحظه فقط با یادت

می شود شاعر و دیوانه و شیدا چه کنم؟

همه را از دل من عشق تو بیرون کرده

مانده ای در دلم اما تک و تنها چه کنم؟

می سپارم به تو این دغدغه ها را ، اما

تو نباشی ، تو بگو ، با غم دنیا چه کنم؟

خسته ام جز تو دگر از همه چیز و همه کس

تو خودت حل بکن امشب این معما چه کنم؟



ممنون مامان خوب
واقعا یه لحظه زندگی بدون بچه ها!!!؟؟؟

خدا اون روزو نیاره
الهی همونطوری که بما مزه خوب بچه دار شدن رو چشوندی
همه اونایی که بچه ندارن از باب لطف و کرمت دلشادشون کن
آمیییییییییییییین


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ختل و متل می باشد